Accepterad achoo09 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

achoo09

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100635866/

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent karlsson

Vad är ditt discord namn? Achoo09#2021

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Vincent. Vincent Yosif men han kallas Achoo av sina vänner. Vincent/achoo har en mamma och en pappa som var dum och var ego en syster och en lille bror och några kusiner. Vincent/Achoo växte upp i en stökig barndom men var bra i skolan han har gått upp en klass när Vincent/achoo var liten han var också ensam för att Achoo brydde sig mer på skolan än vänner för det som hände med hans pappa var obehagligt för Vincent/Achoo. Achoo kommer ifrån kanada och växte upp där när han var 3år gammal kom vi till sverige Achoo började dagis och sen så börjar Achoo skolan det gick bra bra betyg. Vincent/achoo gillar trummor achoo älskar spela på trummor för achoo har svårt att sitta stilla så trummor är bra för han och achoo gillar även sport som fotboll och basketcamp sport boxning och achoo har gått i thaiboxning och basket och Vincent/Achoo är redo för arbets livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska visa hela servern min egna nivå i rp och jag är redo för en stor server

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rp på bästa nivå och kunna spela som en bra vän kommer även att se till att alla har kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att rpa genom att jag rpa vid tex vid ett vapen hot ska jag rpa som om det var på riktigt inte slå ner eller springa iväg för det är orealistiskt

Hur hittade du Unive? jag hadde tråkigt och kollade på twitch och blev intresserad och det är många spelare och det är rp server

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka