Nekad AceWareSav | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AceWareSav

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/7656119845216954976876/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? AceWareSav#8263

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Denna person heter James Martinsson och han ska vara en väldigt trevlig person och lugn. Han är 25 och även Väldigt glad och positiv inte så känslig. När han var liten så förlorade han sin far i en bilkrasch. Så detta gör så karaktären inte är så känslig han till ex. är inte känslig när han ser döda kroppar eller skadade personer så han klarar av sånt utan att reagera. Hans intressen är vapen/skytte, Han är även väldigt intresserad av boxning. Han tycker väldigt mycket om att titta på filmer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill ha det roligt i eran server och ta RPen seriöst, Jag vill även att alla andra ska ha det lika roligt som jag ska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alla andra har en bra RP upplevelse och har det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man fullföljer ett scenario även fast det kan drabba sig.

Hur hittade du Unive? Genom twitch kommer inte riktigt ihåg vilken streamer för det var längesen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka