Nekad AM1 | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AM1

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mahmoud

Vad är ditt discord namn? officiell.am1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Malle Khalil och är kusin med Ahmed Khalil, Malle är uppväxt i Tyskland men bor i Sverige just nu. Han har alltid gillar fotboll men han kom aldrig in i akademin så han gick i fel väg och blev till kriminell, Han gillade aldrig droger eller alkohol men han säljer de fortfarande. Han gillar karaktären Franklin Saint i filen Snowfall och försöker vara som han men de går inte så bra. Han älskar bilar speciellt BMW för Ahmed kör runt med BMWs hela tiden, han gillar även Boxning och fotboll. Malles favorit boxare är Mohammed Ali och fotbolls spelare Leo Messi. Malle snusar väldigt mycket och vill inte sluta. Han är lite känslig när det kommer till blod och sånt då han svimmar varje gång han ser det. Hans planer är att bli polis så han kan hjälpa staden mot alla kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill vara med och förbättra polis rp och hela rp i serven, och kommer verkligen följa alla regler så serven blir bättre. Jag kommer ha hög rp nivå och kommer rpa på allt som händer. Kommer verkligen rpa bra för jag tycker att det är kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte rpa i ett scenario bara för att vinna den själv för då blir det jätte tråkigt för motpartent så man måste ta det som det blir så till exempel om jag är polis och jagar en person då ska jag inte sitta och pitta han så jag vinner scenariot för då blir det jätte tråkigt för andra personen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. Tex. Vdm är att man ska inte använda sin bil eller fordon som ett vapen och köra på folk, Metagaming är att man ska inte ta saker från discord och rpa på det ingame, NLR är att om man blir dödad ingame så ska man inte komma ihåg något efter det, PWG är som att man krockar och inte rpar på /me och ljud sen bara kör däriftån som att inget har hänt, Combat Logging är om man är i ett scenario och man förlorar så lämnar man spelet för att inte förlora sina saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat i 3-4 månader som icke medlem och har lärt mig massor med grejer från min kusin och han har rpat i mer än 4-5 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka