Accepterad acemakavelinu | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

acemakavelinu

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nord7/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/nord7/

Vad är din discord tagg? locstakarlsson#1755

Vem var det som bannade dig? 8dumle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad pågrund av RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs såg antagligen att jag bara va på torget och gick och döda någon helt utan anledning, jag förstår till 100% att det såg riktigt dumt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att det var en kille vid en bensin mack som jag såg gå in mot mig i affären, tänkte inte mer på det och gick ut vanligt för jag skulle nämligen köpa reperationskit till min bil som var sönder, jag började med allt som man ska och helt plötsligt så går han mot mig och tar upp ett baseboll trä och slår mig medvetslös han snor alla mina grejer telefon, id-kort osv. tillomed alla mina bilnycklar, såklart va jag riktigt ledsen och arg men jag tänkte bara skit i det o så spela jag vidare, lite senare drygt 1-2 timmar så träffar jag på killen vid donken ungefär på torget och började först med att konfrontera killen men han bara nekade till allt och skrattade och kalla mig bot, jag kunde inte hålla mig så jag börja slå killen tills han blev medvetslös och sen efter det hände det inte så mycket mer än att jag blev bannad i 20 dagar av 8dumle

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så var det felaktig ban pågrund hur han betedde sig mot mig när ingen såg, såklart det jag gjorde va fel också men tycker ändå ni borde förstå aggressionen jag hade då, har nu lärt mig av detta att aldrig "RDM:A" om man kan säga så och eller bara anmäla till support det han gjorde mot mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från mitt perspektiv det jag hade kunnat göra annorlunda är att anmäla händelsen till er eller att jag bara ta och skiter i det för allas bästa. Tänkte lite också att det var en del av spelet att bli arg på en kille som tagit alla mina grejer, så som sagt det jag hade kunnat göra tidigare var bara att strunta i det och ta nya tag för resten av dagen/kvällen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att verkligen inte slå nån och vara mer försiktig eftersom det är ju ett rollspel och det ska basera på verkliga och realistiska händelser, kommer som sagt anmäla allt till er först

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka