Nekad Ace_TwitchDim_TV | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SM0KER

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
8
Användarnamn: Ace_TwitchDim_TV

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? taxi chef (han avgick)

Vad heter du IRL? dimitrios

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 201

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag tänker när nu jag har varit provanställd på många arbeten och anställd så tänker jag att jag ska bli chefen nu att hjälpa dom som är arbetslösa få bättre jobb att göra företaget bättre jobb för det är många som jag har sett som vill bli taxi chaufför för just nu avgick chefen så att jag tror att jag förtjänar den rollen som taxichef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är bra på att köra och prata med andra när jag kör dom för jag har varit taxi länge nu så jag har bra erfarenhet på jag är också bra på att ta jobb intervjuer. jag kan köra bättre på väggarna jag kan ordna grejer bra.

Berskiv din karaktär? min karaktär är om en kille som är 29 år och som vill bli polis eller vianor han vet ej vad han ska välja hans dröm är att bli polis för hans morfar dog i en skottlossning han tycker också mycket om bilar typ som audi r8 rs6 Lamborghini och Bugatti. Han tycker om att köra mycket som är hans favorit grej .

Hur ofta kommer du vara inne? nu är det sommarlov så fram till 23.00 eller 22.00 kan jag spela till och ksk jag kommer gå ut med vänner också

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Förklara lite mer gällande ''Beskriv din karaktär''.
Hur hans uppväxt har sätt ut och hur hans personlighet är m.m

Mvh,
Support Zenqy

kan nån staff lägga ner denna jag vill ej ansöka som detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka