Accepterad Abumohammadahmad | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

800

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: 110000154571324

Vad är din discord tagg? 987546786542

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 83596-cada1ef8b91280707105167edcbcc44d.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle bara vilja tillägga att jag faktiskt hjälpte Roziii att få två spelare avstängda för metaspel, vilket var en ganska stor sak och något jag kände var nödvändigt för att bevara spelets integritet. Det var inte lätt, men jag trodde att det var nödvändigt för att hålla spelet rättvist. Jag försökte desperat efter det som var bäst för samhället. Men jag känner att han ändå förbjöd mig för något helt annat än det. När jag fick detta förbud reagerade jag impulsivt och postade en dum kommentar. Det var absolut inte min avsikt att vara elak eller att attackera honom personligen, men jag kan förstå om saker och ting togs på fel sätt. Jag insåg snabbt att det var en dålig idé att komma med sådana kommentarer, och det var verkligen ett misstag från min sida. Jag förstår om han kände sig provocerad eller upprörd över min kommentar, och jag ber helhjärtat om ursäkt för det. Jag ville aldrig att det skulle bli någon konflikt eller dålig känsla från den prövningen, och jag ångrar verkligen att det hände. Jag hoppas att han kan förstå att det inte var något personligt utan bara en oövervägd kommentar från min sida i en påfrestande omständighet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här var det egentligen: Han drog alla mina roller, och jag blev ganska frustrerad över det. Jag hade ju faktiskt betalat över 2,5 tusen lixsom till servern för jag hade köpt gorilla ped o allt sånt!, så när det hände kändes det som ett riktigt slag i ansiktet. Jag var nog inte riktigt på topp den dagen och tappade tålamodet. Jag taggade honom i chatten och skrev "FETA STAFFS NIE🥰", vilket jag nu inser var en riktigt dum kommentar. Jag vet att det var onödigt och respektlöst, och det var inte min mening med att de skulle vara elak. Det var bara en impulsiv reaktion från min sida. Jag hade liksom redan varit i en stressig situation och blivit bannad, och när jag såg att mina roller försvann kände jag mig bara ännu mer frustrerad. Det är klart att jag inte borde ha skrivit det jag skrev, och jag förstår om det kändes provocerande för honom. Jag borde verkligen ha tänkt efter innan jag skrev något, och jag ångrar att jag skrev så!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel till 100% och jag inser de nu! Jätte dumt av mig att lägga en sån dum kommentar!
Och jag ångrar de grovt va en broder och ge mig 1 chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet att jag Har många tidigare bans men har spelat här i 2år typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade egentligen kunnat skita i att skriva något alls, för nu när jag tänker på det så var det verkligen jättedumt att ens skriva en sådan kommentar. Det var så onödigt och bara ett sätt att uttrycka min frustration på ett riktigt fel sätt. Jag vet att det bara skapade mer problem och det var inte alls produktivt. Jag borde ha lugnat ner mig och inte låtit min irritation ta över, eftersom det bara ledde till att saker blev värre. Så istället för att ha hållit mig från att skriva något alls, så gjorde jag det absolut motsatta och det var inte alls bra. Jag har lärt mig nu att man måste tänka efter innan man skriver något, särskilt när man är frustrerad, för det kan lätt bli helt fel. Och jag kan verkligen hålla med om att det inte gör något bättre att skriva sådana onödiga kommentarer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a att man för acceptera det man blir bannad för och att de är jätte onödigt att lägga dumma kommentarer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka