Accepterad abuhassan | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/

Ditt Hex-ID: 11000014ab3277d

Vad är din discord tagg? abuhassan.

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-22 195310.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staff valde banna mig för jag hade förjävlig rp och tänkte på min egna vinst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän åkte runt lite och RPa i groovestreet. Vi åker fram till en person och försöker prata med personen. Jag skulle gå ut ur bilen till gå till klädäffaren sen så valde mannen öppna eld på mig för ingen anledning alls. Senare så kom min vän och hjälpte till mig att få mannen. Min vän blir ner skjuten till marken. Jag springer emot mannen medans han riktar och skjuter emot mig och jag valde att slå mannen tills min vän ställde sig upp och då valde vi att döda personen och loota direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban eftersom det är inte en bra RP alls i detta scenariot och jag och min vän hade kunnat göra bättre för oss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har lärt mig av mig av alla mina banns. När jag var ny i unive så visste jag inte vad powergaming var eller stunt förnuft eftersom jag var van med andra pvp spel som jag hade kört innan men tack vare banns få fick jag lära mig mycket av rp och utan bannsen skulle jag kanske forsätta göra regelbrott utan att jag visste om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna tänkt mycket mer annourlunda. Första alternativet är att jag kunde ha hoppats support få hjälp av staff. Jag och min vän kunde haft tänkt mer på social rp och föröskt kidnappad mannen. vi kunde ha bara väntat på ett annat läge på att skjuta tbx

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka