Nekad abuhassan | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/

Ditt Hex-ID: 11000014ab3277d

Vad är din discord tagg? abuhassan.

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-25 000454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde banna mig eftersom jag gjorde kriminella handlingar utan att vara kriminell

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och min vän hade lurat en person och vi åkte därifrån men så fort vi hoppade in i bilen så började den person skjuta emot oss. Efter nån minut tog vi beslutet att åka tbx och visa ett budskap då vi sköt mot personen och kidnappa han. Jag begick inte handlingarna jag var mer som en med hjälpare till scenariot vilket jag trodde var okej. Vi rånade personen men vi gjorde inte ett stort senario utav hela grejen pga personen vi kidnappa inte kunde rpa så jag sa till min vän att döda personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har lärt mig av mig av alla mina banns. När jag var ny i unive så visste jag inte vad powergaming var eller stunt förnuft eftersom jag var van med andra pvp spel som jag hade kört innan men tack vare banns få fick jag lära mig mycket av rp och utan bannsen skulle jag kanske forsätta göra regelbrott utan att jag visste om.
Som exempel denna bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fanns flera senario alternativ jag kunde sagt till min vän att släppa mig en gata bort och efter han var klar kunde han ringa mig och hämta mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Kommer tänka på hur jag rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka