Nekad absolute_huggan | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

absolute_huggan

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Tillander

Vad är ditt discord namn? absolute__huggan

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi J föd 2000 alltså 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam snäll hjälp Sam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund är att Abdi växte upp med en mamma och pappa och en bror. När han va 15 år så drog bägge hans föräldrar i en bil olycka han påverkades av de. Han började ta droger och tabletter sen ett 3år senare så blrjade han tänka att han skulle bli polis men han lyckades inte med polis utbildning så han gick till kriminaliteten istället

Vad kan du bidra med till serverns RP? med till serverns RP? jag kan göra den bättre igenom att vara en bra att prata med dom på affärer och göra det till en bättre arbetsplats för alla kunder

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att inte spela för att själv vinna hela tiden. Man spelar för att skapa en rolig upplevelse för alla. Det viktigaste är inte att vinna, utan istället att utveckla sin karaktär och göra rp senarios bättre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var längesedan kommer inte ihåg tyvärr

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt-förnuft om man skulle ha gjort de i verkligheten, RDM om jag bara skulle gå runt och skuta folkvalda , VDM om jag använder bullar elr fordon som vapen,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag va medlem och Krim innan men mitt dc konto blev hackat

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Det nya kontot du har bytt till måste du verifiera, Även fast ditt gamla är äldre.

Kontakta en mod+ så hjälper dom dig!

Nekad
Anledning:
Inte kompletterat i tid.

Gör en ticket eller försök få tag i en mod!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka