Accepterad AbrahamSalidi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirataugust

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233240729/

Ditt Hex-ID: steam:11000014be00e99

Vad är din discord tagg? abrahamsalidi

Vem var det som bannade dig? Ikea

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-14 125407.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom staffen ansåg att jag gjort regelbrott "Rdm" samt "Suntförnunft" Men han har bara fått små klipps från Securitas sida av scenariot och hade han vart på plats och speecat hade han sett att jag Hade anledning till att göra mottstånd. + Det står "Rdm" fast jag inte dödat någon jag slog dem bara vilket jag anser som motstånd men det fanns ett syfte till varför min karaktär agerade aggressivt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Securitas hade ett scenario där dem försökte ta fast mig, Eftersom dem tyckte jag agerade aggressivt vilket jag kan erkänna men det fanns ett syfte till detta då dem hållit på mot mig, tillslut slog jag iallafall till dem och sprang, osv jag orkar inte förklara allt men hade staffs vart på plats och speecat från början till slut hade det aldrig resulterat i en ban eftersom dem hade förstått varför jag gör som jag gör, men nu var det ingen staff på plats och Securitas har valt att klippa ihop det jag gjort så det ser dåligt ut från min sida, så dem kan använda det till deras vinning, vilket resulterade i en ban, hade jag vetat att dem skulle klippa ihop en massa klipps för att få mig att se dålig ut hade jag också klipp men nu visste jag ej att dem skulle göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man kollar på dem klipps som används som Ban Bevis så ser det ju ut som jag gör fel och jag förstår varför Ikea valt att banna mig, Men hade det funnits klipps på hela scenariot hade det inte ledd till att någon blivit bannad, Så ja denna ban är felaktig men jag förstår varför Ikea valt att banna mig då dessa grabbar skickat in klipps på små delar utav detta scenario men hade han fått se hela scenariot hade det inte resulterat i ban för någon utav parterna som var med i detta scenario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare och tagit till mig efter de. Jag brukar alltid kolla reglerna och träna på det som jag blev bannad för för att försäkra mig själv att det inte kommer hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag gjorde inget fel men dem har skickat in små klipps som får mig att se ut som en problemspelare men det ända jag skulle gjort annorlunda om jag vetat att detta skulle resulterat i en ban hade vart att ta klipps som jag hade kunnat använda till mitt försvar, Men tyvärr gjorde jag aldrig det då jag inte skulle annat att dem skulle skicka in små delar av scenariot på klipps som får mig att se dum ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt har jag inte gjort något fel men är det något jag lärt mig är det väll att ta klipps på saker men tyvärr visste jag inte att grabbarna skulle skicka in klipps för att få mig att se dålig ut men hade jag vetat om det hade jag självklart tagit klipps på händelsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka