Nekad Aboratz | Chef-jobb ansökan (bahamas) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboratz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till ✨Bahama Mamas

Vad heter du IRL? Melle

Vad heter du på discord? Aboratz#4004

Hur gammal är du? 14/09

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär 2 och ett halvt år och detta är enligt mitt gamla steam konto. Behövde byta steam konto för att det blev hackat! Och jag har även bytt discord konto lite här och där för att jag har blivit hackad och token grabbad väldigt ofta!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka ta detta arbete väldigt seriöst och försöka hitta seriösa anställda som vill jobba på jobbet och inte jobba där för att bara få sin lön på 100-300 kronor i timmen. Jag kommer se till så att folk som jobbar på ✨Bahama Mamas ska vara tillräckligt aktiv till att jobba där och så att de skärper sig och varför jag nämner skärper sig är därför att när jag var Erfaren på ✨Bahama Mamas så var det jättemånga p12or som började skrika när det kom tjejer in och började fråga frågor som är olämpliga!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har rätt så mycket erfarenheter inom ✨Bahama Mamas. Jag har varit Anställd på ✨Bahama Mamas och jag vet hur systemen och allt fungerar. Jag vet hur man hanterar discorden. Jag har varit Anställd på många olika jobb tex. Lindroths Motorcenter, Marja-Lisas, Mekonomen, Malmkvist, Båtbolaget (har varit chef på båtbolaget), AutoExperten och några mer jobb!

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 18:00 - 01:00
Tisdag: 15:00 - 01:00
Onsdag: 15:00 - 01:00
Torsdag: 15:00 - 01:00
Fredag: 15:00 - 03:30
Lördag: 17:00 - 04:00
Söndag: 16:00 - 01:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte!

Har du läst våra Regler? Ja det har jag absolut gjort! Redan sen start!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka