Accepterad Aboratz | Ban Överklagan [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboratz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277009354/

Ditt Hex-ID: 11000014e7be9ca (Hex)

Vad är din discord tagg? Aboratz#4004

Vem var det som bannade dig? Crizixt#9171

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tänkte landa på trygg hansa med en helikopter och då krockade jag i en osynlig vägg så att jag nästan dog!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän vän hade tagit fram en helikopter från hans gäng och då åkte vi runt. Sen frågade jag han ifall jag kunde få testa köra så då bytte vi position och då körde jag runt lite och då frågade en av de som jag åkte med ifall vi skulle dra till Trygg Hansa och då frågade jag ifall det var en bra idé och då sa de JA och jag bah , a okej fuck it så vi drog dit och då sa de att vi skulle landa och när jag tänkte landa så var det en osynlig vägg i luften som jag nuddade och då tappade jag kontrollen och sen pajade helikoptern så att vi farde ner i vattnet på Trygg Hansa (eller iallafall jag)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Crizixt#9171 gjorde helt rätt att banna mig och ifall jag skulle ha varit helper skulle jag också ha bannat mig i det där läget!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte om jag kan kalla detta ban men det som oftast händer är ju när jag råkade spamma lite för många reports ungefär 4-5 gånger när jag precis hade blivit vdmad! Och inte lika ofta är det när jag står och dagdrömmer ibland lite för länge och samt när jag inte rpar med /me men det händer inte så ofta!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat. Jag kunde ha skitit och dragit till Trygg Hansa. Jag kunde ha flugit runt i luften istället för att flexa mot de på Trygg Hansa!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka