Dubbelpost Aboratz | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboratz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melle

Ditt discordnamn: Aboratz#4004

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vet hur man ska hantera rollen som staff och hur jag ska använda mina perms på rätt sätt. Jag är väldigt aktiv och jag kommer vara aktiv varje dag om jag blir staff. Jag kommer göra de jag ska göra med mina perms som tex hjälpa folk om dom skriver /help, /report och sånt. Och permsen jag har på forumet kommer jag it förbruka på något sätt alls. Jag kommer it förbruka mina perms alls. Jag vill bli staff för att ha en större uppgift jag vill kunna banna folk som lallar eller gör regel brott och typ sitta i support och vara rikigt aktiv jag känner att jag vill bli staff också för att jag tycker det är kul och hade kunnat sitta nästan hela dagarna med staff arbete. Jag vill också utveckla servern så alla lallare och sånna som gör regel brott. Som sagt jag vill ta ett större ansvar på servern och känner att jag vill hjälpa folk som behöver hjälp, om någon gör fel och gör regel brott är jag inte rädd till att ta åtgärder.
Jag kommer även att vara relatift aktiv ingame Samt forum & Discord. Samt se till att nya medlemmar även känner sig välkommna, Jag tycker även att spelarna ska bli bra Bemötta och känna sig trygg här på Unive. Jag vill även bli en del av staff teamet för jag har alltid drömt om det och vill Jag kommer göra en god & Bra insads här på Unive. Jag kommer även vara aktiv på ställen där det är stor folksamling och specca och hjälpa till. Om jag nu blir support så kommer jag göra skillnad här på Unive! Jag vill även göra skillnad och sitta och besvara spelarnas frågor. Jag hoppas ni Ger mig en chans och visar vad jag går för. Jag känner även att jag vill jobba inom det kriminella området. Jag kommer att ta detta seriöst och hjälpa till lite extra här på Unive! Jag spenderar även mycket tid framför datorn och använda den tiden för att hjälpa till här och om jag skulle bli support så skulle jag visa bra aktivitet och vara trevlig och göra skillnad . Och vara aktiv ingame, Support. Jag kommer vara snabb i discord i pm och i forumet. Jag kommer se till att inte folk behöver vänta så länge i support. Jag kommer att specca så inte det sker några regelbrott. Jag kommer specca så ofta som jag kan. En chans skulle uppskattas jävla mycket och om du ger mig en chans så kommer jag visa att ni inte ångra dig. Jag kommer alltid att prioritera staff arbetet och prioritera spelarna före allt annat.
Här är en av permsen som jag tycker är mest bra att känna till som staff:
/unban
/svban
/kick
/m
/toggleid
/togglename
/banoffline
/skin
/specoff
/v
/dv
/freeze
/unfreeze
/goto
/tpm
/setjob
/clearchatforall
/giveitem
/revive
/noclip
/sc
/sv
/bring
/kick
/ban
/svban
/announce
/freeze
/bring
/skin
/ped
/revive
/die
/slay
/tpm
/noclip
/ooc
/clearinventory
/givecash
/giveweapon
/giveitem
/addkey
/m
/goto
/tp
/spec
/specoff
/who
/sqlban

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 18:00 - 01:00
Tisdag: 15:00 - 01:00
Onsdag: 15:00 - 01:00
Torsdag: 15:00 - 01:00
Fredag: 15:00 - 03:30
Lördag: 17:00 - 04:00
Söndag: 16:00 - 01:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär 2 och ett halvt år och detta är enligt mitt gamla steam konto. Behövde byta steam konto för att det blev hackat! Och jag har även bytt discord konto lite här och där för att jag har blivit hackad och token grabbad väldigt ofta! Anledning till att det står att jag nyss har skaffat detta forum konto är anledning till att jag glömde mitt lösenord till mig gamla konto.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har varit staff på lite olika servrar. Jag har varit Mod och uppåt på de servrarna.
Jag valde att lämna de servrarna för att jag känner att Unive har tillräckligt bra rp nivå och väldigt bra staffs som är aktiva nog till att banna de som förstör för servern. Jag väljer just Unive för att jag vill se en större utveckling inom dem som rpar inom kriminell och medlem.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja det gör det. Jobb är jag inte redo eller sugen att jobba inom pågrund av att det känns lite svårt inom just det området!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka