Nekad abeko_ | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abeko_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198298783513/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob,Svensson

Vad är ditt discord namn? mejselskruv#0038

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är hetet Jan olof och är 30 år gammal han är uppvuxen i Västergötland . Han är rapp i käften och snabbt tänkt det kan då ställa till det för honom i vissa situationer där han inte tänker efter riktigt. Han vill alltid göra gott men det är inte alltid det går som tänkt.

Varför ska just du bli whitelistad? Det är as kul med rp och jag tror jag hade kunnat spela en stor roll i polis scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tror att jag hade hjälpt till med att rp:a lite mer och inte bara skjuta varandra utan argumenten eller anledning i scenarion på te:x gatan eller när man möter främlingar.

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på en rp streamer och han rekommenderade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul skapa roliga scenarion och utveckla sin karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon rp server nu för tillfället.

Senast ändrad:
Tillbaka