Accepterad abed | Ansökan till Servervakt [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abed

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abed

Vad heter du på discord? abed#2306

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar på vardagar gå till skolan klockan 8 sen slutar 3 sen klockan 4 spelar jag till klockan 12 och på helgerna brukar jag vakna klockan 5 äta och spela till klockan 7

Hur länge har du varit medlem på Unive? en månad ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\Abed\OneDrive\Bilder\Saved Pictures\Skärmbilder\2023-04-12.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att underlätta för mod staffs och helper så dom slipper och göra mycke jobb till exempel om nån lallar runt så kan man kicka dom eller om nån gör vdm eller rdm ska man banna dom i en timme

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa server så folk slutar lallar runt eller vdm eller rdm jag vill att alla ska ha koll på reglerna

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. till exepmel att inte ressa i en scinario eller använda sin perms för att vinna för det blir bara tråkigt för båda siderna en servakt ska hjälpa servern inte förstöra den
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top