Vad är ditt namn i verkligheten? Abed
Vad heter du på discord? abed#2306
Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar på vardagar gå till skolan klockan 8 sen slutar 3 sen klockan 4 spelar jag till klockan 12 och på helgerna brukar jag vakna klockan 5 äta och spela till klockan 7
Hur länge har du varit medlem på Unive? en månad ungefär
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\Abed\OneDrive\Bilder\Saved Pictures\Skärmbilder\2023-04-12.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att underlätta för mod staffs och helper så dom slipper och göra mycke jobb till exempel om nån lallar runt så kan man kicka dom eller om nån gör vdm eller rdm ska man banna dom i en timme
Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa server så folk slutar lallar runt eller vdm eller rdm jag vill att alla ska ha koll på reglerna
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. till exepmel att inte ressa i en scinario eller använda sin perms för att vinna för det blir bara tråkigt för båda siderna en servakt ska hjälpa servern inte förstöra den
Vad heter du på discord? abed#2306
Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar på vardagar gå till skolan klockan 8 sen slutar 3 sen klockan 4 spelar jag till klockan 12 och på helgerna brukar jag vakna klockan 5 äta och spela till klockan 7
Hur länge har du varit medlem på Unive? en månad ungefär
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\Abed\OneDrive\Bilder\Saved Pictures\Skärmbilder\2023-04-12.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att underlätta för mod staffs och helper så dom slipper och göra mycke jobb till exempel om nån lallar runt så kan man kicka dom eller om nån gör vdm eller rdm ska man banna dom i en timme
Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa server så folk slutar lallar runt eller vdm eller rdm jag vill att alla ska ha koll på reglerna
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. till exepmel att inte ressa i en scinario eller använda sin perms för att vinna för det blir bara tråkigt för båda siderna en servakt ska hjälpa servern inte förstöra den