abdulla stenkäp
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo
Vad är ditt discord namn? abdi
Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emre Sunberg 2009
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? En person som är rolig. Hjälpsam. creative
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är att jag va fattig och jag viste inte vad jag skulle göra. Min framtidsplan är att ansöka till polis och har roligt med kollegor.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bira med att vara hjälpsam och gripa folk om de behövs.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot någon regel i det servern. Men jag har gjort de innan och jag märkte fort att man ska inte göra så för de är ett rollspel inte vanlig Grand the auto
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du får inte döda någon hur som helst. Som att göra RDM. om någon riktar en kniv/pistol så får du ej springa ifrån.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hej! början till min ansöka till att bli medborgare. är fö
Vad är ditt discord namn? abdi
Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emre Sunberg 2009
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? En person som är rolig. Hjälpsam. creative
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är att jag va fattig och jag viste inte vad jag skulle göra. Min framtidsplan är att ansöka till polis och har roligt med kollegor.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bira med att vara hjälpsam och gripa folk om de behövs.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot någon regel i det servern. Men jag har gjort de innan och jag märkte fort att man ska inte göra så för de är ett rollspel inte vanlig Grand the auto
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du får inte döda någon hur som helst. Som att göra RDM. om någon riktar en kniv/pistol så får du ej springa ifrån.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hej! början till min ansöka till att bli medborgare. är fö