Nekad abdulla stenkäp | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdulla stenkäp

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? abdi

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emre Sunberg 2009

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? En person som är rolig. Hjälpsam. creative

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är att jag va fattig och jag viste inte vad jag skulle göra. Min framtidsplan är att ansöka till polis och har roligt med kollegor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bira med att vara hjälpsam och gripa folk om de behövs.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot någon regel i det servern. Men jag har gjort de innan och jag märkte fort att man ska inte göra så för de är ett rollspel inte vanlig Grand the auto

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du får inte döda någon hur som helst. Som att göra RDM. om någon riktar en kniv/pistol så får du ej springa ifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hej! början till min ansöka till att bli medborgare. är fö
 
Felaktig Discord
Du har angett fel discord, alternativt inte hela ditt discord-användarnamn. Besvara detta meddelandet med ditt discord användarnamn.

Du har 24h på dig att komplettera ansökan, annars nekas den.
 
Påminnelse!
Du har för nuvarande ca 3 timmar på dig att komplettera din ansökan med korrekt discord-användarnamn. Ifall du inte kompletterar inom tidsramen, nekas dessvärre din ansökan och du får ansöka om på nytt.
 
Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat sin ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top