abdulla stenkäp
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? milo
Vad är ditt discord namn? abdi
Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emre Sundberg 2009-12-11
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Kreativ Aktiv och Hjälpsam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär bakgrund är fattig dom och lite borta i servern. Min framtid är att bli medborgare plus polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa spelar i den servern och säga till att folk sköter sin RP.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man "offrar sig" för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ansöker för att göra denna servern bettre för att folk ska ha kul.
Vad är ditt discord namn? abdi
Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emre Sundberg 2009-12-11
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Kreativ Aktiv och Hjälpsam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär bakgrund är fattig dom och lite borta i servern. Min framtid är att bli medborgare plus polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa spelar i den servern och säga till att folk sköter sin RP.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man "offrar sig" för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ansöker för att göra denna servern bettre för att folk ska ha kul.