Accepterad Abdul montana | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdul montana

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Abdul montana

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198984896407/

Vad är din discord tagg? Abdul montana#7058

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Skjuter en oskyldig i greenzone

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte de va mer ett missförstånd Jag var vid torget nån hade snott min bil där och så ser jag en kille köra i den så jag och mina vänner ser han o vi stannar framför han och jag går ut o säger Hallå bror vänta det är min bil så då försöker han köra iväg då kör min vän framför han och jag tar fram vapen och säger ut ur min bil nu och upp med händerna osen så åker han in i greenzone i garaget där och han krashar in i vägen o bilen går sönder och jag sprang efter och ser en kille där som ja trodde va han och jag skjöt fel person och just då var jag arg jag tänkte inte mig för vad jag gjorde och killen va exakt vid min bil det var darför jag skjöt råka skjuta fel person jag har video men den skickas inte eftersom det är geforce experience jag kan visa om ni vill på dc

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för jag hamnade i ett bråk med Götebörgaren där de blev massa ord inblandat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja åkt därifrån och sökt upp han senare och inte skjuta mitt i stan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har har lärt mig att inte skjuta exakt mitt i stan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka