Nekad abdison | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdison

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387277819/

Ditt Hex-ID: 1100001550e79fb

Vad är din discord tagg? abdison

Vem var det som bannade dig? d.m5an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-10 234620.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade seriöst på skador och bara allmänt lallade runt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ner från en trappa med en lowrider och sedan körde jag full fart upp för den och flög vilket jag ny inser va väldigt lalligt och bara allmänt tråkigt gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom att jag lallade runt, inte förde någon rolig rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare tex som ny när jag tog en polisbil, har aldrig hänt igen. Samt att jag blev bannad för emote abuse och det har inte hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde kört som en normal person hade gjort irl. Inte kört och lallat runt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska lalla runt utan jag ska ha en rolig men seriös rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka