Nekad ABDIGAHEL | Beslut Överklagan [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABDIGAHEL

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Ditt discord namn: thebrome2

Ditt Hex-ID: 110000136da7b12

Vad för typ av beslut gäller det? Jag blev bannad i flera månader.

Vem/vilka tog beslutet? Zevendot3

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår att det såg väldigt fel ut när jag sköt den killen framför securitas och sjukvårdare men jag var redan arg och sen ska någon komma och ta min bil framför mig och stannar inte när jag riktar. För mig var det min sista utväg för att kunna få tillbaka bilen i dethär fallet.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker inte att beslutet var helt felaktigt men man måste också kunna höra min sida av det. Jag är redan upprörd då folk lallat med mig tidigare och så ska någon dessutom komma och ta min bil. Jag blev otroligt frustrerad och behövde agera. Dessutom hade killen som hoppade support på mig mage att fråga om min pistol innan jag blev bannad vilket jag verkligen inte tycker är okej. Men det kommer aldrig ske något liknande från mig igen och jag förstår att det jag gjort är fel och frågar snällt om en till chans att visa hur bra min rp verkligen är.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://imgur.com/a/mcfLVmA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

MVH
ZevenDot3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka