Nekad Abdifata1 | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Throne41

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? abdifata1

Vem var det som bannade dig? Emilkniven

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: p12 montage bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett misstag att lägga en video på youtube där jag skjuter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte riktigt när jag blev bannad då jag inte körde fivem så mycket under den perioden. Men jag la ju d upp ett montage och senare efter nån dag så ser jag att jag var bannad och tänkte inte så mycket på de då jag visste att jag hade gjort fel och knappast spelade under den tiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en fel aktig ban då det var jag som gjorde fel i och med att lägga på detta montage. Vill säga att staffsen som är korrekta och bannar dem som ska vara bannade gör rätt för sig och staffen som bannade mig i detta läge gjorde också rätt i att banna mig. Men jag skulle värkligen önska mig en andra chans då det var ett dumt beslut som jag tog väldigt hastigt och som jag nu i efterhand ångrar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var så pass länge sedan att jag inte kommer ihåg ejn specifik ban men jag vet att jag har blivit avstängd innan ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut finns massor mer med alternativ på vad jag kunde ha gjort och jag ville sluta spela. Jag hade kunnat tex bara säga upp mina roller eller helt enkelt bara inte spela men jag gjorde istället ett dumt beslug att lägga ut ett montage som nu i efterhand känns väldigt dumt och ånger fullt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag har lärt mig att det jag gjorde förstör inte endast för mig utan philips server och skapar en fasad över servern som inte stämmer och skapar en falsk bild. Jag vet att nästa gång jag vill ta en paus från spelandet så behöver jag inte göra regelbrott för det utan kunna bara lägga det åt sidan utan att göra en sån stor sak utan det. Ja vill återigen be om ursäkt till philip och hoppas den blir godtagen :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka