Nekad abdidraken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdidraken

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? abdidraken

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-08 230100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen valde att banna mig eftersom att jag var med i en "meta discord" som jag använde för att kommunicera med personer om ooc saker ingame och meta tillsammans. Finns inge mer att säga än att jag gjorde ett stort fel att bryta mot en så enkel regel att följa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gled runt lite ingame och rpade sedan blev jag kickad och bannad ur fivem servern där de stod min ban andledning sedan blev jag taggad i unive chatten och av med alla roller och skickad ur alla dc som tillhör unive. Behövde inte hoppa support eftersom att de tog oss på bar gärning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban eftersom jag gjorde ett dumt fel att inte följa en så simpel regel som denna men valde ändå att sitta och meta fast jag visste att det var fel. Kan bara säga att det är imponerande att staffsen hittade en så enkelt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger innan för lite små saker som jag har lärt mig av. Sedan har jag blivit bannad för lite grövre saker som jag har tagit stor lärdom av och har aldrig gjort dem regelbrotten igen och kommer aldrig göra det. Många av mina banns har varit dubbel banns. En ban som denna har jag aldrig blivit bannad för förrut och har lärt mig att aldrig göra det igen men har lärt mig att vad eller hur man en gör kommer dem komma på dig om man gör regelbrott och jag var säker på att det inte skulle göra det i början men det slutade med en blacklist vilket jag är super ledsen att det blev.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt bara följt reglerna och skitit i att bryta dem för jag vet att jag kan bättre men av någon dum anledning valde jag att gå denna vägen. Skulle tänkt till innan jag gjorde detta regelbrott då jag vet att det är fel och att jag vet att det bara kommer förstöra för mig själv och göra rpn på servern mycket tråkigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att man aldrig ska sitta och meta i en discord eftersom det lönar inte sig och det kommer bara sluta med att staffsen blacklistar dig och en massa skit som inte är värt. Som jag har sagt tidigare tycker jag att unive är en riktigt bra server och skulle gärna vilja va en del av de om det finns möjlighet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka