Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe
Vad heter du på discord? Alikinga
Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:40-19:00
Tisdag 15:40-19:00
Onsdag 13:30- 17:00
Torsdag 15:40-19:00
Fredag 13:30- 20:00
Lördag Vet inte!
Söndag Vet inte!
!Obs! Kan Hända Att Jag spelar mera ibland eller mindre!
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag Har Varit Medlem På Unive sen 2023-10-01
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 Gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo Jag Skulle Nog Beskriva Att En Servervakt Har I uppgift Att Hålla servern Ren Fåna Lallare Och Andra som Bryter Mot Server Reglerna Och Varför En Servervakt Finns e för Att Hjälpa till Staffsen För Staffsen Har viktigare Saker O gör Istället För o sitta o banna lallare Så Istället Så Ska en Servervakt gör dom där grejerna Istället För Staffsen!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo Jag skulle Vilja bli servervakt på unive för O hjälpa staffsen och servern Och Jag ser Att många börjar coopaita Och Tjuva billar Och bryta Mot servern Reglerna Så Jag skulle Vilja bli Servervakt det Är Darför Jag Ansöker tilll Servervakt på Unive!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse Innebär Att Man Typ revvar Sig eller sina Vänner i Ett Senarico!
Och korruption Vet Jag inte men kommer Lära mig när Jag blir servervakt!
Vad heter du på discord? Alikinga
Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:40-19:00
Tisdag 15:40-19:00
Onsdag 13:30- 17:00
Torsdag 15:40-19:00
Fredag 13:30- 20:00
Lördag Vet inte!
Söndag Vet inte!
!Obs! Kan Hända Att Jag spelar mera ibland eller mindre!
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag Har Varit Medlem På Unive sen 2023-10-01
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 Gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo Jag Skulle Nog Beskriva Att En Servervakt Har I uppgift Att Hålla servern Ren Fåna Lallare Och Andra som Bryter Mot Server Reglerna Och Varför En Servervakt Finns e för Att Hjälpa till Staffsen För Staffsen Har viktigare Saker O gör Istället För o sitta o banna lallare Så Istället Så Ska en Servervakt gör dom där grejerna Istället För Staffsen!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo Jag skulle Vilja bli servervakt på unive för O hjälpa staffsen och servern Och Jag ser Att många börjar coopaita Och Tjuva billar Och bryta Mot servern Reglerna Så Jag skulle Vilja bli Servervakt det Är Darför Jag Ansöker tilll Servervakt på Unive!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse Innebär Att Man Typ revvar Sig eller sina Vänner i Ett Senarico!
Och korruption Vet Jag inte men kommer Lära mig när Jag blir servervakt!