Abdi324 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rådgivaren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Tacki

Ditt discordnamn: tacki.

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff för att kunna hjälpa till med att skapa ett mer tryggare server på alla möjliga sätt. Jag har spelat unive i jätte länge fast tagit en paus då jag inte hade så mycket tid o lägga på servern men nu när jag är tillbaka så söker jag till staff teamet för att jag vet att jag kan nu lägga väldigt mycket tid och göra mitt bästa för att förbättra servern. Jag vill vara med i staff teamet så att jag kan hjälpa till så att den sociala rpn är så hög som möjligt då jag har sett många begå regelbrott där man inte använder social rp och genom att förebygga detta så vill jag lägga min tid för att hjälpa till servern jag ska se till så att alla regler följs på bästa sätt så att det begås mindre och mindre regelbrott och för att jag ska försöka mitt bästa till att göra detta en mycket bättre server. Jag har väldigt mycket koll på hur det går till i servern och ser att det finns vissa problem som uppstår vilket jag vet att jag kan hjälpa till med. Jag ska med hjälp av staff teamet samarbeta med de och få bort alla oseriösa spelare från servern och få till det så att rp nivån är så högt som möjligt. Jag vill skapa en rolig upplevelse för alla som spelar i unive, jag ska också göra mitt bästa för att uppnå en perfekt rp server så att vi alla får ett gott rykte. jag tycker verkligen att jag förtjänar en chans inom att jobba inom staff teamet för att kunna bevisa att jag verkligen strävar efter ett väldigt bra rp. Jag vill att alla ska kunna känna sig trygga inom rp här i unive och utveckla det så mycket som möjligt och hjälpa till och göra allt mycket bättre. Jag kommer bidra till extremt mycket positivitet och jag kommer absolut inte vara en staff som bara letar efter fel hela dagen utan jag ska göra allt för att kunna förbättra rpn. Och det viktigaste av allt så kommer jag ta lärdom av de staffsen med mer erfarenhet så att jag lär mig och så att jag bara kan förbättras mer och mer. Jag vill verkligen att ni ger mig en chans för att kunna sammarbeta med staff teamet och att jag som sagt kan bevisa mig att jag verkligen är redo för att ta en högre roll inom unive och sträva efter förbättring.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det verkar vara för mycket lall inom rpn. Jag säger inte att rp nivån är kass men jag säger bara att det finns alltid rum för förbättring och att det fortfarande pågår mycket lall. Det finns fortfarande mycket problem inom kriminell delen av unive och jag vet att vi kan lösa det så att det blir bättre genom att samarbeta. Ett exempel som sker mycket inom kriminell delen är shoot on sight och jag tillsammans med staff teamet ska få bort detta omedelbart.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att samarbeta med staff teamet tycker jag är bland de viktigaste om inte det viktigaste jag kan göra för att lösa problemen som jag har nämnt. Jag måste kunna lära känna alla staffsen och tillsammans med de ta åtgärder och hjälpa till servern så att allt förenklas och går fortare och mer effektivare. Jag vill gå in djupare på support delen så att jag kan hjälpa tillsammans med staff teamet unive spelarna så fort ett problem uppstår. Jag kommer ta upp saker som jag tycker att man borde ta åtgärder åt tillsammans med laget och se till så att allt går till rätta jag kan också ta lärdom av de mer erfarna och använda kunskapen som jag får på ett bra sätt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är extremt viktigt att agera professionellt inom sin staff roll då det inte är en roll där man ska lalla runt utan att det är en roll som visar att man verkligen vill serverns bästa och att allt ska bli som bäst. Genom att agera professionellt så innebär det att man ska vara mogen och inte bete sig som ett barn. Man ska vara lugn och lyssna på båda parternas sidor innan man tar åtgärder på direkten. Man ska kunna lära sig diskutera med sitt team angående något utan problem. Det är så man agerar professionellt och det är därför jag tycker att det är extremt viktigt. OM man inte agerar professionellt så tillhör man inte staff teamet eftersom det visar sig då att man kan tyvärr inte lösa problem tillsammans med staff teamet. Proffesionaliteten ska funka för att det ska sätta grund för arbetet eftersom det är grunden till att kunna lösa problem.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att skapa ett väldigt organiserat schema där jag delar upp privat liv staff arbete och rp jag vet redan hur mycket tid jag kan ägna till privata livet och inom rp så kommer jag också veta det eftersom att det är reglerat när man får rpa och när man inte får sedan som sagt så gör jag en organiserad schema som jag följer dagligen för att uppnå den perfekta balansen inom de 3.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat unive i runt 11 månader då mitt gamla dc hette tacki4486 och jag bytte dc i augusti 2023 till den nuvarande som jag har nu och jag var väldigt aktiv tills jag hade behövt fokusera extremt mycket på mitt privata liv därför behövde jag ta en paus men nu när jag är tillbaka så har jag extremt mycket tid att lägga på och jag väljer att lägga det på denna servern så att jag kan vara med och hjälpa till så att det förbättras

Har du tidigare erfarenheter som staff? Tyvärr inte men jag skulle verkligen vilja vara staff så att jag lär mig, får mer erfarenhet, sträva efter förbättring och helt enkelt vara med i ett staff team för första gången.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka