Nekad abdi145 | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denzutt

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Boran

Vad heter du på discord? Tuzned

Vad är ditt Hex:ID steam:110000143423173

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. under sommarn kan det skilja sig lite från skoldagar men nu tex. vakna, ät, duscha, spela, gå ut, spela, äta, spela, sova and repeat

Hur länge har du varit medlem på Unive? ja förr var jag medlem i 2-3 månader men blev bannad och nu har jag varit medlem i 2 månader sträck typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att först och främst övervaka spelarbasen,dvs att se till så att all rp går som det ska och så att inga regler bryts. En servervakt ska också ha i uppgift att både hantera klagomål och ta sanktioner/banna eller kicka folk när det skulle kunna behövas. En servervakt ska också vara hjälpsam och kunna hjälpa spelare med frågor de har . Till slut ska en servervakt absolut inte vara korrupt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag kan skapa en tryggare plats samt roligare plats för folk att rpa medan jag också ser till så att inga regler bryts

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att utnyttja ens position för sin egna eller andras nytta. Ett exempel på hur det kan förekomma är t.ex jag är i en skottlossning, så dör jag . abuse i detta fall hade varit om jag t.ex bannade killen som dödade mig och så skulle korruption t.ex vara att jag reviva mina vänner och typ,tpa de vart de än vill gå

Nekad

Anledning: Utveckla dina svar speciellt frågan "Varför vill du bli servervakt på servern?"

Du får ansöka igen om en vecka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka