Accepterad Abdi1337 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi1337

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096912774/

Ditt Hex-ID: 110000143bfdb86

Vad är din discord tagg? Zamme#2943

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: kimxei Anledning: korrupt Placerad av: Limpis ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att de trodde att jag skulle ha pengarna själv fast jag skulle köpa ett hus från en kille som ville sälja sitt hus till fastighetsbyrån som sedan jag skulle tabort det huset för rpns skull.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var afk ooc i typ 2 min sen när jag kom tillbaka så var jag inte med i dcn fast var kvar ic och sen relogga jag så var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel efter som jag inte skrev till en jobb ansvarig innan jag tog ut pengar ur kassan och sen skulle köpa ett hus av en kille som sedan jag tog bort huset. För rpns skull.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare avstängning var att jag jobbade på mekonomen när jag var i tjänst så fungerade inte mitt faktura system så jag tog betalt med swish vilket var väldigt dumt. Fast då var jag typ helt ny på servern så jag visste inte att det hjälpe relogga för att det skulle funka med faktura systemet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle skrivit till en jobb ansvarig eller högre om jag får ta ut pengar ur kassan som jag köper huset av en person och sedan tabort huset för rpn. Och ska från och med nu fråga en jobb ansvarig innan jag gör något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att man ska skriva till en jobb ansvarig eller högre när man ska ta ut pengar ur jobbkassan och ska köpa ett hus som sedan som fastighetsbyrån köper och sen tabort huset för rpns skull.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår 100%.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka