Accepterad Abdi1337 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi1337

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096912774/

Ditt Hex-ID: 110000143bfdb86

Vad är din discord tagg? Zamme#2943

Vem var det som bannade dig? Farligt

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: cwoyah Anledning: korruption inom yrky, tar betalt swish för lagning, lagar bilar ur tjänst och tar betalt med swish Placerad av: Farligt ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag var korrput inom mitt yrke de stog att jag tog betalt för swish inom mitt yrke när jag skulle laga bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle laga en killes bil jag märkte att mitt faktura system fungerande inte. Då fick jag en konstig idé att jag kunde tetalt med swa bish då jag ångrade mig väldigt mycket. Jag är ganska ny till Unive så jag visste inte mycket så jag visste inte att man fick ta betalt med swish.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej ingen felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannan tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag kunde säga att mitt faktura system fungerar inte. Då jag hade kunnat kalla dit en annan kollega som kunde ta det larmet. Istället för jag tar swish och blir perma bannad. Men jag visste ej att det här skulle hända då. Jag är väldigt ny till unive och har aldrig hört den här reglen förut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska ta betalt med swish. För det blir stora konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Framöver gör inte om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka