Nekad Abdi Strand | Ban Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Strand

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 11000011487bee4

Ditt Hex-ID: 11000011487bee4

Vad är din discord tagg? isac_vcg

Vem var det som bannade dig? RecLxss

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att han bannade för att jag gjorde många små misstag under hela scenariot som att hålla i en gissla när jag kör cross och att när jag krockade så sa jag aj och efter ett tag skrev jag /me ont. detta är det jag tror är anledning till min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän skulle göra ett butiks rån i sandy och vi blir speccade under hela scenariot för att inget skulle gå fel, jag hade tagit en gissla och hade glömt o skriva /sme sätter där back, sen då råkade jag trycka ctrl istället för shift så jag stegrade istället för att bromsa in, hela rånet var bra tills jag då skulle köra där ifrån då jag krockade i en skylt och ramlade av. då skricker jag ajjjjj och sen går fram för att skriva /me har ont och där efter pratade jag med reclxss och harry och vi diskuterade hela scenariot och jag fick förklara hur ur min synvinkel samt ur deras synvinkel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag anser att det är en helt correkt ban och att jag gjorde fel, tänkte inte efter på vad jag gjorde hur jag rpade och därav fick jag min ban. jag kunde gjort det på ett så mycket bättre sätt än vad jag gjorde. jag insåg mitt misstag när jag var i support och ångrade på hur jag mitt rpande var fel och har verkligen börjat tänka igenom på hur jag kan förbättra mitt rpande och hur jag i framtiden kan bli en bättre spelare inom rp. Jag vill höja min rp nivå ännu mer än vad den redan är och vill bli bättre på alla reglerna. vill göra en förändring nu och det lovar jag att jag ska göra kommer inte rpa krim på ett tag utan kommer rpa lagligt. så detta inte händer igen för ångrar det som hände och vill förbättra mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och senaste var en p ban som då va felaktig men ändå inte, han som speccade mig såg inte hela scenariot utan bara halva som gjorde att jag fick min ban fast jag sa att han skulle sett hela scenaríot för att förstå hur jag rpade. men lärde mig att de jag gjorde var fel och det har inte hänt något liknade sen dess. för att jag är rädd om mina roller och tycker verkligen det är kul att rpa och vill helt ärligt bara förbättra mig som en spelare, men behöver hjälp på hur jag ska utveckla mitt rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha tänkt på alla små detaljer och inte gjort lika dant som mina vänner och tänkt efter ordentligt på hur det hade varit i verkligheten och försökt motverka mina fel innan det händer igen och värre fel. jag skulle rpat på en mycket högre nivå än vad jag har gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag inte ska slarva med att rpa på skador och har även lärt mig att alla små detaljer är viktiga för ett bra en bra rp nivå. jag har även lärt mig att jag inte ska göra som alla andra och ska göra sånna handlingar jag kan stå bakom. har även lärt mig att jag inte ska ta efter andras beteende för att om jag gör det så kommer fler göra det vilket har en dålig påverkan på servern och rp nivån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad. en ansökan under 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka