Nekad Abdi Strand | Ansökan till Servervakt [punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Strand

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad heter du på discord? isac_vcg (men i servern Ta3kY)

Vad är ditt Hex:ID steam:11000011487bee4

Ange ditt födelsedatum 30 April 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. går i skolan och jobbar och brukar vara hemma runt 3 4 beroende på när jag slutar, sen brukar jag va online runt kl 5 till 10

Hur länge har du varit medlem på Unive? gick med i servern 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ser till att det är ordning och reda på servern, och har koll på att reglerna följs och dom inte bryts. Jag skulle säga servervakt är staff med lägre krav. Det handlar alltså om att serverns regler fungerar.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att få stopp på allt lall, ser varje dag minst 40 st som bryter mot grund lagarna, asså då fail rp powergaming meta osv, vilket förstör spel känslan, vill att servern ska höja sin rp nivå ännu mer än vad det redan är för det kan alltid bli bättre. Jag vill kunna bidra till att servern sköts ordentligt och att det inte är massa lall. Jag tycker att nivån på staffsen ingame och servakterna är väldig dålig, när man ber om hjälp ingame så säger dom ba lös de själv o sen frigör ens report, så jag vill kunna höja standarden bättre och jag känner att servervakt är en bra träning för att bli staff senare i framtiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man använder sig av fördelar med servervakt på fel sätt. det kan vara om man dör så revivar man sig själv för att inte dö eller att man kickar någon för att man själv ska vinna scenariot allstå missbrukar sin roll som severvakt

Nekad, ej medlem i 30 sammanhängande dagar. Ansök igen 7 mars.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka