Nekad Abdi rosu | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi rosu

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jakten4/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? jakten4#1485

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2021

Berätta om din karaktär. hans barndom var rätt spännande. när abdi var liten så var hans pappa en Xtreme streetrace förare då var han mest ute med sin bil på kvällarna. abdi pappa av en förebild för abdi. hans mamma var rätt snäll
o tog hand om abdi när han var liten. abdi fyllde 18 så önska han sig en bil och det var de han fick en sultan Rs 4wd o den åkte abdi till sin första streetrace och vann då bliv ronnys en streetförare. det tog underfär 2 sen dog hans pappa
det tog mycket på abdi då då bestämde han sig att uppna en verkstad för som heter petterson det var hans pappa dröm att starta upp en verkstad o det vilde abdi göra och det gjorde han tills det brand ner 2017. det tog allt på abdi hans pappa och hans verkstad
abdi han gillar bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill fortsätta spela på denna serven skaffa jobb liv och rpa

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är bra rp på denna serven o scenario. så jag vill Järna fortsätta på dena serven

Hur hittade du Unive? jag leta efter en bra server sen kom den upp så jag börjar spela lite så tyckte att det var bra rp so nu vill jag skaffa ett jobb

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla mitt rollspel och spela och ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skaffa ett jobb och utveckla min karaktär och ha roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara denna

Nekad, Utveckla de flesta frågor men mest varför ska just du bli medlem på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka