Nekad Abdi rosu | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi rosu

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam jaktlund

Vad är ditt discord namn? jakten44

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Rosu 25 år gammal han är född 2000-02-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, tuff, impulsiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Abdi Rosu föddes och växte upp i en förort utanför Stockholm. Han växte upp i ett område präglat av arbetslöshet, segregation och brist på framtidstro. Hemma fanns en ensamstående mamma som kämpade för att få ekonomin att gå ihop. Abdis pappa satt i fängelse under stora delar av hans uppväxt, vilket påverkade honom starkt. Redan i tonåren drogs Abdi in i kriminalitet. Det började med småbrott – snatteri, klotter och att vara "vakt" åt äldre grabbar. Men det utvecklades snabbt till grövre saker: droghandel, stölder och senare inblandning i konflikter mellan kriminella grupper. Han sökte tillhörighet, respekt och en snabb väg till pengar – något han tyckte samhället aldrig kunde ge honom. Abdi har återknutit kontakten med sin mamma, som han vill göra stolt. Han har också börjat träffa en tjej som själv har en tuff bakgrund men försöker leva ett nytt liv. Tillsammans pratar de om en framtid långt bort från kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och seriösa scenarion. Kommer också se till att fler följer regler och försöker få en så bra rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska inte bara handla om att vinna utan ska handla om ett så bra scenarion som möjligt t.ex Någon rånar eller kidnappar dig stället för att skrika "fail RP", försöker du leva dig in i situationen och reagera på ett sätt som gör scenen trovärdig. Du kanske spelar rädd, försöker förhandla, ger ifrån dig pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag för länge sen när jag var ny på servern så mitt i natten så sköt jag och min vän en kille på piren och det var ju dumt men vi lörde oss mycket av det. Och vi har inte gjort något sånt igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming vdm rdm frp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelade väldigt mycket för typ ett år sedan har varit väldigt aktiv på servern innan och nu vill jag börja spela igen då jag köpt ny dator

Senast ändrad:
Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.

Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!*

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka