Nekad Abdi Mustafa | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Mustafa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039670742/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? ! Erisch#0324

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Mustafa och är 21 år gammal och kommer från Somalia. han har begått brott som juvelrån, butiksrån och han har gjort många dåliga beslut i sitt liv. Abdi Mustafa har haft det svårt i livet på grund av att hans mamma dog när han var 13 vilket gjorde att han hamnade i en demprition som senare slutade med att han började göra brott vid 14 års åldern. Abdi mådde bra av att göra brott på grund av att han fick en kick av det och tänka på något helt annat men den där kicken var inte långvarig så han så han fortsatte med brotten för att få tillbaka kicken som han behövde för att må bra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill bidra med en bra rp nivå och har roligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag har blivit tipsad om servern av mina kompisar och dem har berättat att Unive är en bra och seriös server som det är rolig rp på

Hur hittade du Unive? genom kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell och råna banker och skapa bra scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli kriminell och bli gängboss eller gäng medlem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men spelade på motivation rp innan men slutade på grund av att servern dog

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, för jag har varit ägare på en server innan och jag fattar att det är jobbigt när någon tjatar på en

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka