Nekad abdi kalle | Medlem ansökning [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi kalle

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? KALLE

Vad är ditt discord namn? chaos243gh

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi kalle och han hade en helt okej upväxt hans pappa var snäll men han's mamma var inte så snäll hon hade adhd men hon tog medicin och abdis pappa behövde säga till mamma'n att ta din medicin så att det inte blir någon olycka men nu är det bra. Mamma'n heter Sofia Larsson, Pappa'n heter Tim Gustavsson. När abdi var 7 så åkte dem till spanien och var på semester det var varmt där. Nu har abdi en dröm att bli en bil mechanicher eller sälja bilar. Han brukar lyssna på Eddie Meduza och Lazze Stefanz han har några favorit låtar dem heter så här (midsommarnatt, Vandetta, Reaktorn läck i Barsebäcken och är det kärlek du behöver). han har 4 kompisar dem heter (Albin, Tony, Abdi och Vlad. Dem kompisarna brukar åka och cruisa genom stan de hade polisen efter sig en gång när de skulle prova top fart på deras 740 GL limo den topa 380 km/h. Nu är 740 limon trasig cylindrarna är sönder brända. Nu är Anton mest full på stan och han hade en moped som han bruka stegra på men inte längre nu har han fått den sold det tycker abdi är bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra servern en bättre plats hjälpa folk bygga kontakter och att göra långa och roliga scenarion och göra servern till en bättre RP och så folk kan ha mer roligt Jag vill bidra i RP'n för att utveckla servern göra folk glada och göra ett bättre scenario. Jag kommer ta mitt rpande seriösare en någonsin. Typ folk vill köpa bilar hos sara's men de har knappt öpet någon gång så jag skulle vilja jobba där och göra folk glada jag kommer ihåg när jag köpte min första bil jag blev jätte glad han gjorde min dag han som solde bilen till mig och jag vill göra samma sak tillbaka till folk och sälja bilar och göra folks dag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska hålla hög RP nivå och att det är viktigare ha kul i ett scenario en att ha tråkigt. och sen så ska man ha lika kul i alla situationer o rpa till den situation man sitter i om man te.x är med i ett rån o är gissla så ska man alltid rpa med o inte lalla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Sunt förnuft: Alltid ha ett tänkande/mindsett att man ska agera som man skulle gjort i verkliga livet. 2. RDM: Att man dödar någon utan en giltig anledning. 3. VDM: Att man dödar någon med ett fordon utan giltig anledning. 4. Powergaming: Man kraschar in i ett träd i 200km/h och fortsätter åka vidare eller gå tex. FearRP: Man ska värna om sitt liv i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har RPAT i cirka 4 år nu så har mina erfarenheter kring hur man ska bete sig osv. Vet hur man ska agera i olika scenarion och vad som behövs göras för att få ett scenario att bli så långvarit och roligt som möjligt för alla parter.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? rexyontop1

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka