Nekad Abdi ismael | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi ismael

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? ugh0256

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abo ismael, 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratsam, respektfull, och energisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är ifrån somalia och är väldigt social och gillar att ta sig an nya utmaningar för att lyckas. Han skulle aldrig göra någonting dåligt men om någon skulle testa honom hade han inte varit rädd för att visa sin starka sida, fastän han inte är som alla hans vänner runt honom, han har blivit utsatt för bland annat mordförsök tidigare osv. han vill bli rik på både vänner och ekonomiskt. Han har ett arbetsflyt som ingen annan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kan bidra med till servern är att ni får en till ny lojal spelare som kommer att spela religiöst och en spelare som kommer att följa alla regler. Har spelat mycket olika rp servrar innan och ingen av dem har haft ett jätte bra community enligt mig. Gillar inte när folk inte följer reglerna, just därför är jag helt lydig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel i ett rån, då kan jag som rollspelare underlätta för rånaren för att det ska bli ett mer realistiskt och roligare scenario, även om jag förlorar på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? I början när jag började spela RP så brukade jag lätt prata utanför roleplay och det ledde till lite varningar, men nu när jag har lärt mig alla controls osv så har det blivit mycket bättre, har inte fått varningar på nästan ett år nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random deathmatch, såklart), En genomtänkt karaktär.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har spelat Fivem i ungefär 2 år nu och har utan att skryta blivit väldigt bra på det. Har kommit långt på olika servrar men lämnat då jag känner att det fanns brister i communityt. Om ni vill ha en riktig rollspelare så är jag en väldigt bra kandidat för det!

Nekad. Anledning: Du har just nu en aktiv temporär ban. Du får ansöka när din ban gått ut. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka