Accepterad Abdi hassan | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi hassan

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: Abdi hassan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hypershrek111/

Vad är ditt namn i verkligheten? isak wallin

Vad är ditt discord namn? Sandberg13#2903

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 1999

Berätta om din karaktär. jag har just nu bara en karaktär vid namnet Abdi och han är en 25 årig kille som har bott i staden i ca 5 månader och har hjälpt många som har det tufft i livet, (folk som tar droger/ självmordsbenägna osv). han bor i en 2a på en väldigt fin gata nära maze-bank och har en flickvänn vid namnet Fatima som är 23 år gammal, tillsammans har dom en hund ( engelsk bulldog). Abdi är inte intresserad av vapen eller makt. han har aldrig hållit på med vapen och kommer aldrig göra det. han prioriterar att andra ska ha det bra och så är han inte insatt i pengar eller något sånt. Abdi är en mycket trevlig kille som gärna hjälper till, han pluggar just nu till sjukvårdare och han satsar stort på den karriären. han gillar även bilar och motorer men han har inget extremt fordon, bara en liten golf:). som få personer i denna stad så har Abdi aldrig gjort ett brott och kommer inte någonsin göra det. på fritiden brukar Abdi plugga/läsa till sjukvårdare men om han har tid över så spelar han gärna dataspel. han är extremt duktig på att spela men prioriterar sjukvårdare som jobb. och så brukar han gymma ca 5 gånger i veckan, han har gjort det i 1 år snart.:)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket experience inom rp och jag är väldigt aktiv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har mycket experience inom rp och jag är väldigt aktiv?

Hur många timmar har du på FiveM? 251

Hur hittade du Multistaden? Har en vän som tipsade mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Bra ansökan! Men försök att utveckla på Varför ska just du bli whitelistad? och Varför vill du just bli whitelistad på denna server?

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka