Accepterad Abdi Ayaan | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? 11.lucas

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Skogsson. Han är nästan 23 år gammal och redan vid 6 års ålder har Björn varit intresserad av att vara polis Han hade det enkelt under sin uppväxt, hans föräldrar hade bra jobb och gav honom allt han ville. Björn var alltid hemma och spelade tv-spel men en dag så hade hans föräldrar fått nog. När han fyllde 18 år så sparkade de ut honom ur deras hus. Björn blev fattig och bodde på gatan i flera år. Efter att björn blev utsparkad ur hans hus så har han hatat sina föräldrar.

Björn växte upp i Piteå men sedan flyttade han till Botkyrka. Han tycker om att hänga med vänner. En dröm som Björn alltid har haft är att bli rik. När Björn gick i skolan så blev han ofta slagen, detta ledde till att Björn lärde sig hur man slåss. Ett intresse för bilar har Björn aldrig haft men han har alltid tyckt om Audi RS6. Björn är inte väldigt petit om vad han får för jobb, han vill bara ha ett jobb som betalar honom mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till att göra servern till en trygg plats och att även göra så att andra skrattar och har det bra på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska försöka förbättra situationen på både min och motpartens sida. Detta gör så att rp:n blir bättre och att alla har det bra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag gjort. Ett exempel är OOC (Out of character) in game vilket innebär att man inte ska prata och göra saker som inte har något med sin karaktär att göra. Det kan vara att du till exempel säger till någon vad du ska göra efter att du har spelat. Ett till exempel är RDM (Random Deathmatch) innebär att man inte får slå eller döda någon utan ett bakomliggande scenario. Så alltså måste något ha hänt tidigare innan du slår eller dödar dem. Det kan till exempel vara att de har dödat din vän framför dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har nyligen skaffat rollspel och har inte mycket erfarenhet. Men jag vill verkligen lära mig mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt ny inom rp och jag har inte mycket erfarenhet inom det. Dock har jag vänner som har mycket erfarenhet som kan hjälpa mig när jag behöver hjälp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka