- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967251997/
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Frödell
Vad är ditt discord namn? Abdi Ahmed#3647
Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär Abdi är en kille vid namn Abdi Ahmed. Jag är född 2004-09-02 och kommer ifrån Jordbro. Min karaktär har en väldigt kaxig personlighet och låter inte någon trycka ner honom eller sätta han på plats. Han gillar vara snäll mot alla och är en rolig grabb som är busig. Vänner och familj är det viktigaste för honom och ifall någon någonsin skulle få för sig att göra något ont mot hans familj eller vänner så är han inte rädd för att hämnas. Abdi Ahmed litar inte på folk eftersom att han tidigare har blivit sviken av sina brödrar (vänner). Han gillar att använda ordet (bror) vilket refererar till vän. På fritiden gillar han att umgås med sina vänner bara cruisa runt med deras bilar. Han brukar också gymma på sin fritid eftersom att han vill ta hand om sin kropp och man vet aldrig när man blir påhoppad av ett gäng så det är därför han gymmar. Pengar är det enda intresset om man inte räknar med gym eftersom att pengar styr allt. Min karaktärs dröm är att bli multimiljonär och va ekonomisk oberoende och det är då han hade tänkt sluta med att jobba och leva sitt drömliv och kunna göra vad som helst. Vad som har fått han att hålla på med allt detta är hans pappa eftersom att när han var liten så höll hans pappa med bilförutag eftersom att deras familj var väldigt rik Min karaktär är också väldigt stark och har haft mycket erfarenheter från gatan b.la hur man skyddar sig själv och slår tillbaka.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli whitelistad därför att jag är en person som gillar att hjälpa folk och även vara en ledare, som nykomling till spel så vet jag att det är väldigt jobbigt att lära sig allt själv och den höga uppskattningen man har för dom som har spelat längre som tar sin tid att hjälpa en nykomling på sina fötter. Om jag hade blivit whitelistad så hade jag hjälpt dom som frågar om den hjälpen. Det är vad jag kan bidra med en positiv röst i denna underbara community.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra server och har spelat altid på den och de är min favorit
Hur hittade du Unive? såg på youtube en kille som spela på unive och så tyckte jag de verka va kul
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollplay är att jag ska spela så seriöst som jag kan samt bli bättre på att rollplaya så att jag ska kunna spela som att det är på riktigt totalt samt att jag inte bara ska spela för makt och pengar utan att leva mig in i scenarion såsom att om man hotad så ska man leva sig in i scenariot som i verkligheten.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att skaffa ett jobb på autoexperten som jag har haft en dröm sen jag började spela på unive och hjälpa andra som behöver hjälp inom RP och jag kommer typ jobba hela tiden så dom alltid har nån stans att komma. alla ska ha kul tycker jag
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä spelar inte på någon anna server
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Frödell
Vad är ditt discord namn? Abdi Ahmed#3647
Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär Abdi är en kille vid namn Abdi Ahmed. Jag är född 2004-09-02 och kommer ifrån Jordbro. Min karaktär har en väldigt kaxig personlighet och låter inte någon trycka ner honom eller sätta han på plats. Han gillar vara snäll mot alla och är en rolig grabb som är busig. Vänner och familj är det viktigaste för honom och ifall någon någonsin skulle få för sig att göra något ont mot hans familj eller vänner så är han inte rädd för att hämnas. Abdi Ahmed litar inte på folk eftersom att han tidigare har blivit sviken av sina brödrar (vänner). Han gillar att använda ordet (bror) vilket refererar till vän. På fritiden gillar han att umgås med sina vänner bara cruisa runt med deras bilar. Han brukar också gymma på sin fritid eftersom att han vill ta hand om sin kropp och man vet aldrig när man blir påhoppad av ett gäng så det är därför han gymmar. Pengar är det enda intresset om man inte räknar med gym eftersom att pengar styr allt. Min karaktärs dröm är att bli multimiljonär och va ekonomisk oberoende och det är då han hade tänkt sluta med att jobba och leva sitt drömliv och kunna göra vad som helst. Vad som har fått han att hålla på med allt detta är hans pappa eftersom att när han var liten så höll hans pappa med bilförutag eftersom att deras familj var väldigt rik Min karaktär är också väldigt stark och har haft mycket erfarenheter från gatan b.la hur man skyddar sig själv och slår tillbaka.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli whitelistad därför att jag är en person som gillar att hjälpa folk och även vara en ledare, som nykomling till spel så vet jag att det är väldigt jobbigt att lära sig allt själv och den höga uppskattningen man har för dom som har spelat längre som tar sin tid att hjälpa en nykomling på sina fötter. Om jag hade blivit whitelistad så hade jag hjälpt dom som frågar om den hjälpen. Det är vad jag kan bidra med en positiv röst i denna underbara community.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra server och har spelat altid på den och de är min favorit
Hur hittade du Unive? såg på youtube en kille som spela på unive och så tyckte jag de verka va kul
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollplay är att jag ska spela så seriöst som jag kan samt bli bättre på att rollplaya så att jag ska kunna spela som att det är på riktigt totalt samt att jag inte bara ska spela för makt och pengar utan att leva mig in i scenarion såsom att om man hotad så ska man leva sig in i scenariot som i verkligheten.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att skaffa ett jobb på autoexperten som jag har haft en dröm sen jag började spela på unive och hjälpa andra som behöver hjälp inom RP och jag kommer typ jobba hela tiden så dom alltid har nån stans att komma. alla ska ha kul tycker jag
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä spelar inte på någon anna server