Abdi Ahmedsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & MC
Vad heter du IRL? Otto
Vad heter du på discord? 4doorsmorewhores#3935
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 40 timmar drygt.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att kunna föra fram Saras bil och MC då jag kan en liten del om bilar och jag tycker att jobba med bilar är jätte intressant. Då jag har ett stort intresse för fordon så gör det mig mer driven och därför lär folk se mig som en bra chef.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på en bilaffär i en rp server som la ner "Defence RP" hette den och därför vet jag lite om hur det är att vara chef i en bilaffär.
Hur ofta kommer du vara inne? 4-8 timmar om dagen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart, men det hade inte alls varit lika kul. Har inget jobb på Unive som det är just nu.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja, flera gånger.
Vad heter du IRL? Otto
Vad heter du på discord? 4doorsmorewhores#3935
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 40 timmar drygt.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att kunna föra fram Saras bil och MC då jag kan en liten del om bilar och jag tycker att jobba med bilar är jätte intressant. Då jag har ett stort intresse för fordon så gör det mig mer driven och därför lär folk se mig som en bra chef.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på en bilaffär i en rp server som la ner "Defence RP" hette den och därför vet jag lite om hur det är att vara chef i en bilaffär.
Hur ofta kommer du vara inne? 4-8 timmar om dagen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart, men det hade inte alls varit lika kul. Har inget jobb på Unive som det är just nu.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja, flera gånger.