Nekad abdhula | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdhula

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199104587871/home/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? meowmeowmf

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-16 213911.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag SA att jag skulle lalla och kidnapa en polis ig i en twitch live

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på unive och leta upp ett garage och tog utt min bil sen körde jag upp den till gammla malmkvist med anndra ord motorcykel affären och parkerade bilen på parkeringen brevid sen låste jag bilen sen gick jag in på motorcykel affären och skulle titta om dom hadde nnågon morcykel i lager sen sa han nej men du kan resarvera in en och då sa jag ok ska titta på några sen gick jag och titta de på några motorcyklar och hittade en kawasaki och så gick jag fram till han och sa om jag kunnnde bästella en sån sen blev jag p bannad och sen gick jag ut och skulle hämtas min bil för att åka och rpa nere vid polisstaionen och hämta id men somsagt jag skulle ju inte göra det för jag gillar unive men min kompis gör det inte så jag ville bara hänga med på vad han sa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för jag sa bara att jag skulle göra det men jag gjorde alldrig det sen sa volle att dom inte bannar folk som lallar ig men tydligen så bannar han folk som säger att dom ska lalla i en twitch live så jag tycker det är en felaktig ban för jag gjorde faktiskt inget ig jag bara rp på som vanligt men somsagt jag skulle ju inte göra det för jag gillar unive men min kompis gör det inte så jag ville bara hänga med på vad han sa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannnad för cloiwnfish och när jag tryckte fel och tog upp kniven mm kommer inte ihåg dom anndra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunna skitit i att säga det där i twitch liven och bara rp som jag gjorde ig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag alldrig ska säga något om att jag ska lalla på unive. för unive är min favorit server den är mycket bättre en strive och än bryggeriet den helt enkelt bara guld så jag önskar att jag blir unbbanad + så sa Volle om jag blir unbbanad så får jag tillbaka mina roller.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja :) tack för att man kan få andra chanser :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka