Accepterad ABCKlubben | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCKlubben

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109230933/

Ditt Hex-ID: 1100001447bd155

Vad är din discord tagg? king.kong123

Vem var det som bannade dig? siggeed, jag kunde inte skicka bilden på mitt banmeddelande

Bild på banmeddelande: c_737184-l_3-k_folktandvarden630pxl.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte stannade vid ett trafikstopp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag nyss kommit in på servern o var nere i grove street när en polis kom bakom mig o ville göra ett trafikstopp. Jag körde in till sidan men sedan beslutade jag mig att köra därifrån då jag inte har körkort o jag nyss hade tagit bilen från en parkering. Jag lyckas köra ifrån polisen men sedan blir jag bannad pga sunt förnuft då han tyckte jag gjorde fel o att det var dumt att köra från ett trafikstopp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår ändå varför siggeed bannade mig då han inte visste om att jag inte hade körkort o att jag körde för snabbt. Men egentligen hade jag anledningar att köra därifrån för att slippa fängelsestraff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nyss kommit tillbaka till unive då jag tog en paus från spelandet i ungefär 3 månader. Men tidigare har jag blivit bannad för små saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt då jag hade flera anledningar till att köra därifrån men det var även onödigt att köra förbi snabbt o köra utan körkort. Det var också lite onödigt att köra ifrån polisen då i verkligheten skulle de ske extremt sällan, det är vanligare att man stannar o försöker prata sig ur de. I framtiden ska jag skaffa körkort så behöver jag inte köra ifrån trafikstopp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att små saker kan leda till stora problem o att istället för att köra därifrån, hade jag kunnat stanna kvar o försökte prata mig ur det o leda scenariot framåt eftersom det hade varit roligare för båda sidorna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka