Accepterad ABCKlubben | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCKlubben

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109230933/

Ditt Hex-ID: steam:1100001447bd155

Vad är din discord tagg? Antons måleri AB#0677

Vem var det som bannade dig? BigBen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regler och det såg väldigt konstigt ut för staffen som då bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu var det så att jag var med några polare vid marja lisa då dem skulle köpa en bil. Marja lisas parkering var fylld av bilar men även polismotorcyklar. Då säger min vän att jag ska hoppa på polis motorcykeln för att han ska ta en bild till instagram. Jag gör som han säger och bilder blir dunder. jag märkte sen att man hade tillgång till ett vapen när jag satt på den (Det var väldigt länge sedan detta skedde och då fanns det e script som gör att man kunde ta fram vapen när man sitter på just polismotorcykel . Dum som jag var testade jag skjuta och det slutade inte bra. Jag råkade skjuta en av mina polare. Eftersom det inte var meningen så hade vi kunnat be om revive men vi gjorde ett litet scenario av det. Mitt i allt blir jag bannad för "terrordåd, Skjuta vid Marja lisa". Jag förstår att som staff kan det se väldigt fel ut men vi försökte göra det bästa av situationen. Ungefär 2-3 minuter senare får jag ett PM från en av staff-teamet och dem ber mig hoppa support, men jag var redan bannad från servern och dc då. Jag valde att inte skriva en banöverklagan för att jag hade inte riktigt tid men nu har jag det!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är lite 50/50. Om jag ska vara ärligt hade jag också bannat om det var någon som skjöt på marja så som jag gjorde men tycker dock iallafall att vi skulle fått göra klart scenariot då det var väldigt utvecklat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite gott och blandat men den värsta ban jag har fått är p-ban men det var en felaktig ban då anledningen var att korrupt inom yrke eller vad det stod. Dem anklagade mig att jag som tydligen var polis hade tagit upp vapen men var egentligen arbetslös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag sa var det väldigt länge sedan jag blev bannad och mycket har ändrats. Skulle aldrig få för mig att upprepa det jag gjorde. Det finns såklart mycket jag hade kunnat gjort annorlunda men framförallt att jag inte hade hoppat på motorcykeln och definitivt inte testat skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara mer mogen i mitt rolespelande och att jag ska tänka efter en extra gång innan jag utför min plan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yesbox

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka