Nekad ABCKlubben | Ban Överklagan [El kantarella]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCKlubben

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109230933/

Ditt Hex-ID: 1100001447bd155

Vad är din discord tagg? Antons måleri AB#0677

Vem var det som bannade dig? EL kantarella

Bild på banmeddelande: View attachment image 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han såg mig krascha med en bil men jag rpade på skadorna så vet inte exakt varför han valde att banna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kickade med en bil och sedan tappade jag fästet och åkte in i ett träd. Där efter rpade jag på skador genom /sme men också med rösten. Sen tog det ungefär 10 sek så vart jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet faktiskt inte då han endast har klipp på när jag krockade och inte när jag rpar på skador vilket jag tycker e skumt med tanke på att han valde att banna mig för powergaming. Fattar att de ser konstigt ut för han då efter krocken fortsatte bilen rulla och jag började köra därifrån men var väldigt tydlig med att rpa på mina skador.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har nyss kommit tillbaka till servern efter en paus utan anledning men jag varit bannad några gånger tidigare dock kommer jag inte har ihåg några speciella bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat hoppa ut ur bilen för att lägga mig ner o rpa ännu grövre men tänkte inte på det under tillfället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska vara tydlig med skadorna så det inte blir missförstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du åkte iväg utan att rpa på skador sedan när jag råkar kråka in i din bil i noclip rpar du på skador för du ser att jag är där. Du får vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka