Nekad Abbooya | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allahmarthin

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199595836324/

Ditt Hex-ID: 1100001617cd3a4

Vad är din discord tagg? allahmarthin

Vem var det som bannade dig? @philip320

Bild på banmeddelande: IMG_4108.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs valde att banna mig eftersom de tror att jag combat loggade men det gjorde jag inte. Det är någonting fel på antingen min dator eller min fivem, för den kraschar så sjukt ofta. När jag inte har spelat på några dagar kraschar den inte förrän typ 10 minuter, men om jag fortsätter att försöka spela så kraschar den varje 2-5 min. Ibland kraschar den innan jag ens kommit in. Jag har aldrig spelat i mer än 10 minuter, och jag är helt ny på servern. Jag vet inte varför detta händer, hjälp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom mitt spel kraschar sjukt ofta så kan jag inte rå för att detta hände. Jag blev tagen som gisslan och hållen i en butik, jag har en pistol riktad mot ansiktet. Men plötsligt så kraschar spelet igen, vilket jag alltså INTE gör med mening. Jag är helt ny här, och förstår knappast mycket men det är verkligen inte mitt fel. Du som läser detta, kan man lösa det? Jag har provat att avinstallera och installera på nytt 2-3 gånger men samma sak händer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom jag sjölv inte combat loggade var det en felaktig ban. Om jag hade gjort det skulle det vara en bra ban, men det var inte fallet. Jag vet inte hur man löser detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad på dc servern inann jag började spela.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting. Det är något fel på min dator. Jag har inte gjort något fel, det kanske låter egoistiskt men det stämmer faktiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka