Nekad Abbelito | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbelito

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410099408/

Ditt Hex-ID: steam:11000011acfead0

Vad är din discord tagg? steve.g1

Vem var det som bannade dig? berra1213

Bild på banmeddelande: berra.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag visste it vem jag kidnappade var

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde runt i sandy sen körde vi mot motorvägen mot paleto o då ser vi ko2 hummer på vägen vi kör upp och ser att han lagar bilen och vän säger det är ko2 och vi har krig mot dom hans andra vän börjar rikta mot oss så vi tar honom o senare rör oss vidare till ett ställe och råna han på ett vapen vi sket i att ta betalt asså han betalade aldrig ut sig vi lät han gå ba efter det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det är dåligt beslut hans vän kmr med ett vapen i handen 50m bort klart man tar han vid hummen då och sen snacka ska man snacka med han tills hans vän kmr o smäller oss båda vne tycker detta beslut var konstigt 5 dagar för bristi på social rp även att vi snacka hela vägen till stället vi skulle som varade i 3min ksk sen snackade vi där bort med .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. glöm vad jag fick för typ brist inom yrke eller ngt sånt typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja frågat vem han var innan jag kidnappade han osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja fråga vem det är oavsett om det kmr en kille med vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka