Nekad Abbeezz | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbeezz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796203748/

Ditt Hex-ID: 110000131d366e4

Vad är din discord tagg? Abbe#1506

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick vid polisens garage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil hade blivit stulen, jag gick til en polis och berättade det. DÅ sa han att vi skulle hämta hans bil vid garaget och så kunde vi åka runt och leta. Då när jag följer efter han blir jag bannad av hans kollega för att jag var vid garaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban, eftersom polisen ville att jag skulle följa med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En tidigare ban var också en felaktig, de va när jag skoja runt med min kompis som han inte visste.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kunde väntat med att han hämta ut sin bil, däremot sa han att jag skulle gå med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska inte gå till andras garage, är duktig av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar din ban överklagan. Välkommen att skriva ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tjenare, Vill att du utvecklar din ban överklagan. Välkommen att skriva ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796203748/

Ditt Hex-ID: 110000131d366e4

Vad är din discord tagg? Abbe#1506

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de inte visste om den nuvarande situationen, att jag skulle följa med polisen till garaget för att hämta ut hans bil för att leta efter min. Staffet hörde kanske inte vår situation och trodde jag skulle göra något annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt som vanligt, sedan vid torget gick jag ur bilen för att prata med några. Då blev min bil stulen eftersom jag inte låst den och körde iväg. Jag ägde ingen annan bil som fungerade så jag bad någon skjutsa mig till polisstationen. Jag gick till en polis och berättade hela situationen, hur jag inte hade någon annan bil att leta med osv. Då sa han att vi skulle hämta hans personliga polisbil vid garaget vid polisstationen och så kunde vi åka runt och leta efter min röda lamborghini som någon stulit.. Då ber han mig att gå med honom när vi hämtade ut hans bil, jag gick med han hela vägen och då blev jag bannad på grund av "suntförnuft". Antar att hans kollega inte visste om situationen och bannade mig eftersom jag gick med till garaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från kollegans perspektiv som inte hört våran situation var det en självklar ban från det han visste om. I denna situation anser jag det som en felaktig ban eftersom polisen ville att jag skulle följa med honom för att hämta ut hans bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1 - 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En tidigare ban var också en felaktig, de va när jag skoja runt med min kompis. Han fixade sin bil av en person som jobbade på falck vid piren och efter han fixa den satte jag mig på den, då blev jag bannad eftersom falck personalen inte visste om att vi var vänner, jag blev unbannad eftersom han förstod situationen. En annan ban var när jag kom till piren och det laggade så att jag krocka in i några, för mig själv syntes det inte alls, staffet förstod att jag inte visste vad som hände och de unbanna mig direkt. Har definitivt lärt mig vad som fås och inte fås göras.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kunde väntat med att han hämta ut sin bil och stått vid vägkanten för att vänta in polisen, däremot sa han att jag skulle gå med till garaget som hans kollega inte visste om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt, ska inte gå till andras garage och ska ta mer hänsyn till reglerna, även fast i situationen bad personen mig att följa med. Är duktig av mig och inget liknande kommer att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja, och har läst de riktigt noga nu så jag vet exakt vad som fås göras.

Tillbaka