Accepterad GabbeEB21231 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GabbeEB21231

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354611415/

Ditt Hex-ID: steam:110000117813cd7

Vad är din discord tagg? gabbeeb

Vem var det som bannade dig? Electron AC

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råka boosta med en bil som inte var från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in på servern och såg att garagen inte funkade då titta jag chatten och nån skrev att det fanns garage vi piren och då tog jag en cykel och cykla dit när jag väl kommer fram funkar inte garaget men det står en kille och tar fram massa bilar på parkeringen och alla som är där tar dom till och med en polis kommer och tar en så gör jag samma vilket var ett stort mistag och sen ska jag tuta på en bil som stod i vägen då visa det sig att bilen hade en boost och då blev jag insta bannad och jag borde inte tagit bilen alls och väntat tills garagen blev fixade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väl lite båda, jag gjorde fel som tog en av bilarna som han spawna fram som stod på parkeringen men även lite skumt när alla andra gjorde samma,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit en bil som en random grabb spawnar fram.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har nu förstått att det aldrig är en bra idé att ta en bil som en random person spawnar fram med tanke på att det visade sig vara en moddad bil som inte är tillåten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka