Nekad Abbeee. (: | Ansök till whitelist ansvarig [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbeee. (:

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: Abbeee. (:

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Hur gammal är du? Född 2004-07-20

Vad heter du på discord? Abbe#8147

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer faktiskt vara så aktiv som möjligt och läsa / ta runt 20-30 ansökningar om dagen om det kommer in så många vilket jag nästan kan garantera att det kommer.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är faktiskt ganska aktiv i discorden om man tänker rent generellt, läser relativt ofta samt håller koll på en del saker men jag brukar inte skriva eller snacka så ofta i den så det beror på hur man ser på det.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag tycker att det inte finns tillräckligt som endast har whitelist ansvarig. Det finns många staffs som har rollen men de har även andra roller som t.ex Moderator, Support osv och då även behöver lägga mer tid på själva servern och spelarna support mässigt och därmed inte har tid för whitelist intervjuer. Jag har även tidigare erfarenheter inom staffrollen whitelist ansvarig och jag tror att jag skulle kunna sköta det bra då jag har koll på reglerna osv.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Blandannat för att jag som sagt har tidigare erfarenhet inom rollen samt att jag kommer vara aktiv. Simpelt och enkelt men i hel het så tror jag att det kommer hålla samt att jag kommer sköta min roll som whitelist ansvarig galant.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och har inga planer på att spela på någon annan heller så jag har verkligen tid att lägga på den här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka