Nekad abbe_irq | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbe_irq

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Vad är ditt discord namn? abdullah19733

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abbe och födes i ett badkar i sitt hemland Frankrike 23 september 2005, han bodde i Frankrike 3 månader och sedan flyttade han till Sverige med sin mamma Johanna för att dom ville utforska Sverige tillsammans under hans uppväxt.
Hans barndom tog slut när han var 7år gammal redan då hade han börjat hänga med äldre som hade dåligt inflytande på honom genom att lära han snattade och skolkade. När han var 13 år var det första gången han blev tagen av polisen då han hade tagit en bil från gatan. Efter bilstölden blev han in skickad till ett foster hem tills han blev 18år och nu har han precis flyttat från sin mamma 5 år senare. Nu är han 19 år gammal och håller fortfarande på med rån och är bered att göra vad som hälsat för att få pengar till sina märkes kläder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid vara så seriös som möjligt och att alltid sträva efter att utveckla Unives rp. Att göra rpn så lik som möjligt i verkliga livet är ett väldigt viktigt mål också. Sedan även att bidra till mer gemenskap på servern genom att vara öppen för att hjälpas åt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid vara så seriös som möjligt och att alltid sträva efter att utveckla Unives rp. Att göra rpn så lik som möjligt i verkliga livet är ett väldigt viktigt mål också. Sedan även att bidra till mer gemenskap på servern genom att vara öppen för att hjälpas åt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer bidra till ett bättre samhälle i Unive och endast fokusera på att skapa roliga och verkliga scenarion. Pengar kommer på vägen och jag har lärt mig att man inte bara ska fokusera på det för då blir det overkligt. Jag kommer göra allt för att göra Unive bättre och lära mycket människor att det är roligt att skapa scenarion som är realistiska. Jag ska även försöka mitt bästa att få stopp på all orealistisk krockande med bilarna, Tex att man krockar i 300km/h och sedan bara kör vidare som ingenting.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. RDM = Att man dödar någon utan anledning. VDM = Att man använder en bil som vapen utan anledning. COMBAT LOGGING = Är att man inte ska logga in på sin karaktär efter man dött i ett scenario och försöka försätta scenarior.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka