Accepterad ABBE21 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBE21

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? ABBE#5561

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007

Berätta om din karaktär. thomas jönsson 27 år har blandade känlor han är oftast glad posetiv. när han hade bra ungdom men när han var 13år då fick han reda på att hans farsa gjorde lite dumma saker som göra rån och så så han tänkte rymma därifrån och de gjorde han och han skaffade ett bra jobb som 14 åring så han kunde äta mat och för att klara sig och de va en snubbe som hjälpte han med boende så han inte frös ihjäl, han hade inte så många kompisar som liten. han började plugga som livvakt och de va hans dröm i åra tall han är intresserad av ochså bilar för han hjälpte sin farsa när han inte visste vad han höll på och sen dess har han haft många kunskaper att laga bilar ochså men han är mer intresserad av just livvakt eller väktare då asså

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra/roliga och säriösa scenarion på ett roligt sätt så att många kommer bli glaa och mycket skratt förhoppnings vis

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man i ett scenario kan alla vinna och då blir de lika roligt för både spelarna så inte en förlorar och en vinner

Hur hittade du Unive? min kompis visade mig denna server och så ville jag testa :)

Godkänd efter muntlig intervju, hjärligt välkommen!

Låser & skickar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka